Studenten

Studenten

It's a beautiful day, go out and play!

Waar kun je nou beter soggen dan op het strand?

Herken je dit? De zon schijnt, je muren komen op je af. Het studeren wil maar niet lukken of die scriptie komt maar niet af? Tijd om naar het strand te gaan!

Speciaal voor jou als Haagse student hebben we een aantal studenten acties. Check ze hieronder.

Studenten acties

Friyay Scramble – 50% korting met je studentenpas

Yes, het is weekend! Voor je terug naar huis gaat, of de stad in duikt kun je hier je weekend sportief beginnen. Kom lekker een avondje beachvolleyballen en strandhangen tot de zon onder gaat. Je kunt je individueel aanmelden en je speelt in wisselende samenstellingen zo veel potjes als je wilt. Je hoeft niet vooraf te reserveren. Je meldt je met je studentenpas aan bij ons beachloket elke vrijdag vanaf 19.00 uur en je betaalt geen €10,- maar €5!

Spelen in daluren – 25 tot 50% korting doordeweeks en op zaterdag met je studentenpas

Wil je met een groepje richting het strand en een balletje slaan. Vinden we gezellig! Je kunt gewoon komen aanwaaien en een veldje reserveren bij ons beachloket. Op zaterdag krijg je 25% korting op je veldhuur. Doordeweeks krijg je tussen 10.00-18.00 uur zelf 50% korting op vertoon van jullie studentenkaarten.

Flextrainingen – 50% korting met je studentenpas

Keertje meetrainen? Dan kun je ook een keer mee komen doen met onze flextrainingen. Je moet altijd van te voren je reserveren voor deze trainingen. Met de kortingscode: ‘STUDENTENFLEX2024’ krijg je 50% korting. Je moet wel bij aan aanmelden op de locatie je studentenpas laten zien.

Ook chill: als je een OneFit-abonnement hebt, kun je ook gewoon meedoen via OneFit.