Studentenvolley
Beachvolleybal is één van de mooiste sporten om te doen als student. Het is relaxt, je kunt komen wanneer je wilt, maar als je er bent, moet je wel fanatiek aan de slag! En wat is er nou leuker dan een balsport?
studentensport, den haag, studenten, sport, beachvolleybal, beach, strand, zuiderpark, sportcampus

Studentenvolley

Donderdagavond is Studentenavond!

Heb je nog niets te doen op donderdagavond en altijd al wat met beachvolleybal gewild? Sluit dan een keertje aan op onze studentenavond!

Elke laatste donderdag van de maand organiseren we een 4 tegen 4 toernooi waar je met je vrienden aan mee kunt doen. Iedere maand hebben we een ander thema. Welk thema dat is, zie je hieronder.

Tijdens het toernooi speel je een aantal wedstrijden tegen andere studententeams. De beste teams komen uiteindelijk elkaar tegen in de finale en elk team dat meedoet verzamelt punten voor de ranking. Tijdens de Finals op 19 april reiken we een mooie prijs uit aan de winnaars van de ranking. Naast de punten op basis van je resultaat, kun je ook punten verdienen voor je outfit. Want een thematoernooi is natuurlijk niet geslaagd zonder een goede outfit! 🙂

Wil je goed voorbereid voor de dag komen op de toernooien, dan kan een beetje training geen kwaad natuurlijk. Daarom kun je elke donderdag dat er geen toernooi is, deelnemen aan de training voor studenten. Zo vergroot je dus je kans op het winnen van de ranking en daarnaast is het een perfect begin van je stapavond. Eerst even sporten, en daarna het verloren vocht weer aanvullen.

Eerst lekker een balletje slaan, daarna met elkaar wat eten en dan de stad in!

De kalender

26 oktober – Halloween!

Eind oktober kan het niet anders dan Halloween zijn natuurlijk. Verkleed je zo creepy mogelijk en trek de schmink uit de kast voor de extra special effects!

30 november – ABC Party!

ABC staat niet voor het alfabet, ABC staat voor Anything But Clothes. En daar kun je je fantasie helemaal op loslaten. Be creative! 🙂

21 december – Crazy Christmas!

Nog een paar dagen voor je je mag volvreten bij ouders, schoonouders en andere familie. Maar eerst nog even een balletje slaan. Trek je beste kerstoutfit aan, maar met een twist. Het is tenslotte Crazy Christmas

25 januari – #fitboys and #fitgirls

In januari heeft iedereen goede voornemens. Ineens zijn we allemaal #fitboy of #fitgirl. We diëten erop los en sporten als een malle. En nu mag je ook nog eens zo verkleden. Dus alle topjes, leggings en tanktops uit de kast, flex die biceps en gaan!

22 februari – Vamos Espana

Het voorjaar komt er weer aan en dat betekent ook dat Sunsation Beach er weer aan komt. Weet je niet wat Sunsation Beach is? Check dan snel de pagina van Barefoot Beach Camps. Qua outfit is alles wat je aan Spanje doet denken, goed. Dus Flamenco danseres of als speler van Barcelona… you decide!

29 maart – Rubiks Cube

Rood, Wit, Groen, Geel, Blauw en Oranje. Dat zijn de kleuren van de Rubiks Cube. Bij dit thema neem je 6 kledingstukken mee in deze kleuren en moet je aan het eind van de avond eindigen in 1 van de 6 kleuren van de Rubiks Cube. Dat wordt kledingstukken ruilen dus!

19 april – The Finals – Take Me Out

Tijdens het laatste toernooi verdelen we ook de laatste rankingpunten. Dubbele punten voor de winnaars, dus het kan niet anders dat hier nog alles kan veranderen. Het thema: Take Me Out. Daar kun je echt alle kanten mee op. Laat je fantasie er maar op los. 🙂 Ook voor outfits zijn deze keer dubbele punten te verdienen!

Wat kost het?

Schrijf je hier in!

[contact-form-7 id=”16582″ html_class=”default”]

Studentenvolley Specials!

Speciale prijzen bij Park Zuid!

We beseffen ons natuurlijk goed dat het studentenleven niet goedkoop is. Daarom hebben we met Park Zuid (de horeca in het Zuiderpark) speciale afspraken gemaakt over de horecaprijzen. Op donderdagavond betaal je minder voor je biertje, fris en andere drankjes.

De ranking

Tijdens elk toernooi kun je punten verdienen voor de ranking. We verdelen deze net als in de Formule 1. De eerste 10 teams krijgen punten: 25, 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2 en 1 punt. Tijdens de finale zijn er dubbele punten te verdienen.

Ook voor je outfit kun je punten verdienen. De beste outfit verdient 10 punten, de nummer 2 verdient er 5 en de nummer 3 krijgt 3 punten.