Algemene voorwaarden trainingen Sportcampus het Zuiderpark

Algemene voorwaarden trainingen Sportcampus het Zuiderpark

Met het verzenden van het inschrijfformulier geeft u aan dat:

• U akkoord gaat met de verplichting tot betaling.
  • U Stichting Beachvolleybalschool.nl (hierna: De Beachvolleybalschool) het recht geeft om foto’s vrij van portretrecht openbaar te maken.

Inschrijving, indeling  en betaling

• De Beachvolleybalschool verstuurt na inschrijving een factuur voor de betaling. Deze dient u binnen 14 dagen te betalen.
  • Bij minder dan 5 inschrijvingen per groep heeft De Beachvolleybalschool het recht om een trainingsgroep te annuleren. In overleg proberen we de deelnemer in een andere groep te plaatsen. Is dat niet mogelijk, dan wordt de inschrijving kosteloos geannuleerd.
  • De inschrijving is pas definitief wanneer u een bevestigingsmail heeft ontvangen.
  • Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet aan derden overgedragen.
  • De Beachvolleybalschool kan deelnemers alleen in overleg met de deelnemer, in een andere groep plaatsten dan waarvoor is ingeschreven.
  • Nieuwe deelnemers mogen 1 proefles gratis meedoen. Daarna wordt per training € 12,50 in rekening gebracht.
  • Trainingsgroepen van De Beachvolleybalschool bestaan uit maximaal 10 personen. Uitzondering daarop vormen de groepen die zijn gevormd door een groepsinschrijving.
  • De Beachvolleybalschool heeft het recht om tijdens het seizoen deelnemers toe te voegen aan een groep, indien een groep uit minder dan 10 deelnemers bestaat. Uitzondering daarop vormen de groepen die zijn gevormd door een groepsinschrijving.
  • Financiële compensatie bij uitschrijven voor de trainingen is alleen mogelijk in geval van een langdurige blessure. U kunt zich slechts laten uitschrijven op basis van een medische verklaring. In dit geval brengen wij € 12,50 per training tot de uitschrijfdatum in rekening.
  • Inhalen van trainingen in een andere groep in verband met vakantie of blessures is niet mogelijk.

Groepsinschrijving

• Het is mogelijk om als vaste groep in te schrijven. Bij een groepsinschrijving kan De Beachvolleybalschool geen andere deelnemers in de groep plaatsen.
  • Inschrijven met een groep gebeurt via het mailadres groepsinschrijving@beachvolleybalschool.nl.
  • Bij inschrijving met een groepsinschrijving benoemt de groep die inschrijft een contactpersoon. Deze contactpersoon is het aanspreekpunt voor De Beachvolleybalschoolover alle administratieve zaken.
  • Bij een groepsinschrijving gaat de contactpersoon de betalingsverplichting aan voor de gehele groep. De contactpersoon ontvangt de factuur van De Beachvolleybalschool
  • De kosten voor een groepsinschrijving zijn € 920,-. Dit is een vast bedrag dat geldt tot maximaal 10 personen. Bij meer dan 10 personen geldt een meerprijs van € 80,- per persoon.
  • Bij een groepsinschrijving verzorgt De Beachvolleybalschool per groep één trainer, voldoende ballen en is er één trainingsveld beschikbaar, tenzij anders is afgesproken.
  • Vóór de start van de trainingen levert de contactpersoon een adresbestand met alle deelnemers van de trainingsgroep (voornaam, achternaam, telefoonnummer en e-mailadres).
  • De contactpersoon van de trainingsgroep is verantwoordelijk voor het doorspelen van relevante informatie over de trainingen naar de andere leden van de trainingsgroep.

Uitval van trainingen
Trainingen worden later ingehaald of gecompenseerd indien:

• De trainer meer dan één keer afwezig is en De Beachvolleybalschool niet in staat is een vervanger te regelen.
  • Er wegens beschikbaarheid van de hal niet getraind kan worden.

Trainingen worden niet later ingehaald wanneer:

• De trainingsgroep zelf besluit om niet te trainen.
  • Er maximaal één keer geen trainer aanwezig is, maar er wel gespeeld kan worden op het veld.
  • Er redelijkerwijs niet verwacht kan worden dat de training doorgaat, bijvoorbeeld in verband met extreem weer.

Aansprakelijkheid

• De Beachvolleybalschool is niet aansprakelijk voor vermissing, beschadiging of diefstal van persoonlijke eigendommen.