Jeugdtrainingen
De Beachvolleybalschool heeft de eerste jeugdafdeling beachvolleybal in Nederland die zowel 's zomers als 's winters actief is. Bij ons kun je dus 365 dagen per jaar beachvolleyballen! Voor iedereen vanaf 9 jaar!
jeugd, beachvolleybal, training, afdeling, den haag, strand, sport, beachsport, beachvolleyball, youth, the hague

Jeugdtrainingen

Life is better at the Beach <3

Ben je gek op buiten zijn, sporten en lekker rondhangen op het strand? Dan is het strandleven zeker iets voor jou! Ben je beginner, of wil je een echte pro worden? Iedereen kan bij ons werken aan zijn skills en genieten van de leukste sport op aarde.

Hoe gaat jouw zomer eruit zien?

• 9 trainingen van 13 mei tot 12 juli
  • Toffe Challenges kaart voor extra uitdaging
  • Vriendjes & vriendinnetjes training in de 3e trainingsweek
  • Trainingen op een super fijne plek op het strand
beachvolleybalschool-tjiez_18

Dit zijn de trainingsgroepen van het zomerseizoen!

7-9 jaar – maandag 17.00-18.00 uur

10-12 jaar – maandag 18.00 – 19.15 uur

12-14 jaar – maandag & woensdag  18.00 – 19.15 uur

15-17 jaar woensdag 18.00 – 19.15 uur

• Jeugd 7-9 jaar

60 minuten

€ 85,-
  • Jeugd 10-17 jaar

75 minuten

€ 105,-

Indoor – september t/m april

Dit zijn de trainingsgroepen van het indoorseizoen!

7-9 & 10-13 jaar
Hou je van bewegen, lol maken en ben je niet bang voor zand tussen je tenen? Kom dan beachvolleyballen en leer van alles over smashen, duiken in het zand, en nog veel meer leuke spectaculaire beachdingen!

14- 17 jaar
Yeah, tijd voor actie! Kom trainen en we gaan aan de slag met alle beachvolleyskills die je maar kunt bedenken. Je kunt in je alleen inschrijven, maar misschien heb je wel een teammaatje, waarmee je samen wilt voorbereiden op de jeugdtoernooien in de zomer!

Bij genoeg animo in andere leeftijdscategoriën voegen we groepen toe aan het schema. Laat het ons dus vooral weten als je mee wilt doen!

Kosten Indoor Seizoen

• Jeugd 7-9 jaar en 10-13 jaar

Woensdag 17.00-18.00 uur (7-9 jaar) 15 trainingen

• Jeugd 14-17

Maandag 18.00-19.30 uur, 15 trainingen

€ 199,-

Aanmelden voor winterseizoen

Overige informatie

Trainen met een zelf samengestelde groep?

Dat kan natuurlijk ook! Het voordeel van zelf een groep samenstellen is dat je precies weet met wie gaat trainen, dat kan natuurlijk heel gezellig zijn. Voor veel zaalteams is dat een goede optie, omdat door trainen in de zomer ervoor zorgt dat je je ook in de zomer blijft ontwikkelen en lekker fit de zaal in komt.

Wil je je als groep inschrijven? Stuur dan een e-mail naar info@beachvolleybalschool.nl!

Waarom beachen?

Beachvolleybal is een super leuke en intensieve sport. Onze trainers leren je alle onderdelen van het 2 tegen 2 en maken de trainingen uitdagend op elk niveau. Natuurlijk is er veel aandacht voor plezier tijdens en rond de trainingen.

Onze jeugdleden komen overal vandaan: Den Haag, Voorburg, Rijswijk, Leidschendam. Sommigen zijn lid van één van de volleybalclubs uit de buurt (Kalinko, VV Haaglanden, Inter Rijswijk, GSC), maar dat is absoluut niet noodzakelijk. Ook als je nog niet eerder gevolleybald hebt, zien we je natuurlijk heel graag op het strand. Beachvolleybal is de perfecte afwisseling wanneer jouw sportseizoen is afgelopen.

Je kunt je alleen aanmelden, maar ook met een vriendje/vriendinnetje, of zelfs je hele vriendengroep. Kun je je teamgenootjes niet de hele zomer missen, dan kun je het zaalseizoen verlengen en de hele zomer met elkaar doortrainen.